Tunnistamme markkinassa tarpeen ja luomme siihen ratkaisun. Yksinkertaista?
Kyllä, parhaimmillaan se on yksinkertaista, mutta aina ratkaisu ei kuitenkaan lopulta ole asiakkaalle sellaisenaan sopiva. Saatamme viedä markkinaan keskeneräisen palvelun, tai olemme ylituotteistaneet sen, jolloin syntyy hukkaa.
Asiakasymmärrys osaksi palvelumuotoilua
Kokonaisvaltainen palvelumuotoilu ja go to market-suunnitelma huomioi asiakaskäyttäytymisen, ei vain ratkaise havaittua ongelmaa tai tarvetta. Se mikä on helppo ostaa, on helppo myydä – on hyvä ohjenuora muotoilulle.
Mitkä ovat asiakkaan päätöksenteon perusteet?
- Motivaatiot ja ajurit
- Psykologiset ja emotionaaliset perusteet
- Ulkoiset vaatimukset

Autamme asiakkaitamme uusien tuotteiden tai palveluiden go to market-suunnitelmien laatimisessa ja toimeenpanossa. Yleensä ne sisältävät mm. myynnin tarinat, asiakkaan tarinat, palvelukuvaukset ja toimintamallit, brändäyksen jne.
Kysy lisää.