Liessaaren Louhos
  • Etusivu
  • Referenssejä
  • Palvelumme
    • Louhos Myllykivi™️
    • Myynnin nykytila?
    • Äänekäs johtoryhmä
    • Yrityksestä yhtiö
    • Myyvä organisaatio
    • Uusi tuote, tai palvelu?
    • Valmennustilat Liessaaressa
  • Tarina
  • Louhosmestarit
Valitse sivu

Uusi tuote, tai palvelu?

Tunnistamme markkinassa tarpeen ja luomme siihen ratkaisun. Yksinkertaista?

Kyllä, parhaimmillaan se on yksinkertaista, mutta aina ratkaisu ei kuitenkaan lopulta ole asiakkaalle sellaisenaan sopiva. Saatamme viedä markkinaan keskeneräisen palvelun, tai olemme ylituotteistaneet sen, jolloin syntyy hukkaa.

Asiakasymmärrys osaksi palvelumuotoilua

Kokonaisvaltainen palvelumuotoilu ja go to market-suunnitelma huomioi asiakaskäyttäytymisen, ei vain ratkaise havaittua ongelmaa tai tarvetta. Se mikä on helppo ostaa, on helppo myydä – on hyvä ohjenuora muotoilulle.

Mitkä ovat asiakkaan päätöksenteon perusteet?

  • Motivaatiot ja ajurit
  • Psykologiset ja emotionaaliset perusteet
  • Ulkoiset vaatimukset

Autamme asiakkaitamme uusien tuotteiden tai palveluiden go to market-suunnitelmien laatimisessa ja toimeenpanossa. Yleensä ne sisältävät mm. myynnin tarinat, asiakkaan tarinat, palvelukuvaukset ja toimintamallit, brändäyksen jne.

Kysy lisää.

Ota yhteyttä
Tutustu myös:

Äänekäs johtoryhmä

Liessaaren Louhos

Topliner Ensemble Oy
Y-tunnus: 3201910-1

Yhteydenottopyyntö

    © Liessaaren Louhos

    Tietosuojaseloste

    ​​Eväste­asetukset
    Verkkosivut: Räikee Oy