Kaikki myy – on monen johtajan unelma.
Kun kysymys on lopulta jopa ajattelun muutoksesta, keinoiksi ei riitä pelkät myyntivalmennukset, tai motivoitunut puhe myynnistä. Myynnillisesti aktiivisen organisaation muodostaminen on kokonaisuus yksilöiden asennetta, tahtoa ja kyvykkyyttä, johtamista, kulttuuria, osaamisen kehittämistä, sekä myynnin muotoilua.
Iso työ, mutta tehtävissä, kun oikeat asiat on alusta asti mukana ajattelun ja lopulta tekemisen muutokseen tähtäävässä uudistuksessa.

1. Asenne ja tahto
Yksilöiden asenne ja halu oppia luo perustan myynnillisen tekemisen lisääntymiselle.
2. Yksilö
Yksilöiden myynnillinen kyvykkyys muodostaa myynnillisen organisaation.
3. Kulttuuri
Kulttuurin tulee tukea oppimista ja myynnillistä tekemistä
4. Johtaminen
Johtaminen varmistaa oikeanlaisen tekemisen – suunta, määrä, laatu.
5. Osaamisen kehittäminen
Suunnitelmallinen osaamisen kehittäminen mahdollistaa yksilöiden kyvykkyyden.
6. Myynnin muotoilu
Myynnin muotoilulla on tarkoitus yksinkertaistaa ja selkiyttää myynnin tekemistä.
Kysymys on lopulta ihmisistä ja asioista – inhimillisistä ja taloudellisista arvoista. Tällaisia uudistuksia varten Liessaaren louhos on olemassa. Voimme toteuttaa kokonaisratkaisun, jossa huomioidaan kaikki kuusi myynnillisen organisaation peruspilaria. Kysy lisää.